Bio.

Jak rozpoczęła się moja przygoda z designem?


Wszystko tak naprawdę zaczęło się, kiedy byłem małym dzieckiem. Będąc kilkuletnim chłopcem, w wolnych chwilach dużo rysowałem i malowałem, tworząc małe dzieła sztuki nie tylko na kartkach papieru, co z wiadomych przyczyn nie zawsze cieszyło moich rodziców. Commodore 64 – to model mojego pierwszego komputera i zarazem narzędzia do tworzenia grafiki. Niestety początki nie były łatwe. Rysunki wykonane przy pomocy joystica odbiegały od mojej pierwotnej wizji. Obecnie wydaje mi się to dosyć zabawne, zwłaszcza jeżeli przypomnę sobie o tym, jak wiele osób zaczynało swoją przygodę z grafiką lub programowaniem dokładnie w ten sam sposób. Dużym utrudnieniem w tym wypadku bez wątpienia był brak myszki. Przełom nastąpił wraz z zakupem komputera klasy PC. Magiczne 166MHz od Intela i Windows 95 pozwoliło mi sukcesywnie rozwijać swoją pasję. Od tej pory całymi dniami ćwiczyłem rysowanie w popularnym do dziś Paint’cie. Szkicowałem praktycznie wszystko – od dużych budynków, po małe komiksy i postacie z gier. W związku z awarią dysku żadna z moich pierwszych prac nie przetrwała, niemniej jednak czas spędzony wspólnie z Paintem do dzisiaj przywołuje miłe wspomnienia. Wraz z biegiem czasu nabyłem wersję próbną Corel Draw oraz Adobe Photoshop, wówczas zacząłem tworzyć coraz to lepsze i efektywniejsze grafiki, co z resztą trwa po dziś dzień.

Jaką grafikę projektujesz?

Choć na co dzień zajmuję się projektowaniem praktycznie wszystkich rodzajów grafiki, to największą radość i satysfakcje daje mi tworzenie logo i form drukowanych. W trakcie mojej dotychczasowej przygody z profesjonalną grafiką wykonałem już ponad 100 różnych logo, w tym pierwsze komercyjne zaprojektowałem w wieku zaledwie 15 lat! Stworzenie nowego logo dla firmy jest dla mnie bardzo emocjonującym wyzwaniem, które staram się zrealizować, najlepiej jak tylko potrafię. Aktualnie specjalizuję się w web-designie, a także sukcesywnie doszkalam się w dziedzinie Front-endu.

Jeżeli chodzi o formy drukowane oraz inne nośniki reklamy wizualnej, to należy pamiętać o tym, że są one dopełnieniem dobrze skrojonego wizerunku marki, który powinien być jednocześnie spójny z wyglądem danego budynku lub okolicy. Wbrew pozorom, druk pod wieloma względami różni się od form cyfrowych, dlatego też projektowanie katalogów i wizytówek, wymaga posiadania odpowiedniej wiedzy merytorycznej, a także dokładnego zaznajomienia się ze specyfiką marki.

Współpraca


Jeżeli moje prace przypadły Ci do gustu i jesteś zainteresowany nawiązaniem współpracy, w celu stworzenia czegoś wyjątkowego i unikatowego dla swojej marki, serdecznie zapraszam do nawiązania współpracy. Niezależnie od tego, czy będzie to UX, UI, projekt reklamy lub logo, jestem przekonany, że wspólnymi siłami osiągniemy zamierzony cel!

Do usłyszenia!
Bartek